Update vanuit Afrika!!! - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Lieke en Christel - WaarBenJij.nu Update vanuit Afrika!!! - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Lieke en Christel - WaarBenJij.nu

Update vanuit Afrika!!!

Door: Christel en Lieke

Blijf op de hoogte en volg Lieke en Christel

24 Maart 2008 | Zuid-Afrika, Stellenbosch

Hallo iedereen,

Om jullie even bij te kletsen over onze gebeurtenissen in Afrika hier een kort berichtje van ons.

We hebben natuurlijk de afgelopen dagen weer veel gewinkeld, uit eten/lunchen geweest, naar de bioscoop gegaan en ook een beetje gewerkt :)!

Afgelopen dagen was het best druk met werken, we hebben een bruiloft mee gemaakt en veel uren gemaakt.

Ook hebben we tijd gemaakt om te gaan stappen, tot 5 uur in de ochtend. Was dus erg gezellig. Alleen ontbijtdienst dezelfde ochtend om 7 uur was geen succes.

Voor Joep's verjaardag hebben we hem een ontbijtje op bed gebracht en wakker gezongen.

Verder hebben we ook nog iets cultureels gedaan, namelijk de tafelberg samen met Lindi bezocht. Heel mooi uitzicht en we hebben de gevaarlijke route genomen. Dit was een hele leuke dag, die we hebben afgesloten met een aantal amarula's.

We hebben voor dit weekend plannen om een aantal er op uit te trekken. En ja... we gaan weer een auto huren :). Als dat maar goed komt.

We houden jullie op de hoogte hoe dit alles afloopt.

Heel veel groetjes van ons!

• 24 Maart 2008 - 10:28

Papa En Mama:

Zo dames het ziet er weer mooi uit. Geniet weer van jullie verdiende vakantie!!

• 24 Maart 2008 - 12:14

Seva:

hoi christel en lieke alles goed mooie fotos hebben jullie we missen jullie wel we hopen dat jullie snel terug komen dan zien ik en christos jullie weer ok doei doei we spreken jullie nog veel kusjes van ons

• 24 Maart 2008 - 16:02

Ronnie:

Echt een luizenleventje hebben jullie daar hoor dames!!!!

xxxx

• 24 Maart 2008 - 16:24

Joyce:

heej girls!!!

de foto's zien er weer erg leuk uit hoor!!!
    jullie hebben het maar goed daar! geniet er nog maar ff van want voor je het weet zijn jullie weer terug!

kusjes van joyce

• 24 Maart 2008 - 16:49

Cappucinobende:

Zo te lezen en te horen (uit eerste hand in de Arcade) hebben jullie 't wel heeeeel erg superrrrrrzwaar.

Oftewel een beetje een luizenleven.
    Nou... 't is je gegund hoor.
    Als je maar niet verleert hoe je een goeie cappu moet maken.

Groetjes

• 24 Maart 2008 - 17:31

Maite:

Misschien kom je Sandra en Tanja nog wel tegen!!!

Veel plezier!

liefs, Maite

• 25 Maart 2008 - 07:09

Wendy:

Hey..

Ben jaloers!!! Werd vanmorgen wakker en ligt hier gewoon sneeuw.. Dus zou zeggen geniet ervan!! Foto's zien er weer leuk uit..

groetjes wendy

• 25 Maart 2008 - 08:12

Michelle:

Hey Chris en Lieke,

Wat lees ik nu?
    Zitten jullie lekker in Zuid-Afrika?
    Dat wist ik helemaal niet!!
    Ziet er geweldig uit daar!
    Ik heb niet alles doorgelezen, maar zal ik eens op mijn gemak gaan doen.

Veel plezier daar nog!

Kus Michelle

• 25 Maart 2008 - 14:35

Roger:

Veel plezier met jullie uitstap het komend weekend!

• 25 Maart 2008 - 16:19

Carla En Ré:

Hoi Christel, we volgen je op de voet en kunnen heerlijk mee genieten. wat een belevenis moet dat zijn, werken en vakantie houden, geniet er maar van dan doen wij dat ook van je mooie foto's gr uit Drunen

• 25 Maart 2008 - 20:23

Nellie:

Hallo dames

Werken jullie ook wel een klein beetje toch daar gingen jullie voor toch hahahahaahha.
    Gelijk hebben jullie hoor lekker genieten van alles daar nu het nog kan.
    Fijne vakantie van de week en laat ons maar mee genieten.
    Hier is het opnieuwe winter en dat eind Maart.
    Leuke foto's hierboven en jullie zullen nu wel weer nieuwe maken denk ik zo.

Heel veel plezier samen geniet ervan.
    Dikke kus Nellie en Tiny

• 26 Maart 2008 - 11:51

Joke:

hoi meiden
    weten jullie wel dat ik stik jaloers ben
    potjandorie
    het is maar goed dat ik jan en de hond heb
    anders ging ik dit ook nog ff doen
    ja christel ik hoor je het al zeggen en je leeftijd dan hhahaha
    maar ach dat had ik nog wel gekunt hoor
    nu meiden hier gaat alles gewoon door niets geks aan de hand
    dus jullie kunnen daar gewoon door genieten en een beetje werken
    geniet er van want je zit weer zo hier
    liefs van uit hank

• 26 Maart 2008 - 13:23

Femke:

Hey Meiden,

Volgens mij vermaken jullie jezelf prima, het straalt van jullie verhalen af. Tja, geniet er nog maar even goed van want hier in Nederland is het weer bagger en alles gewoon heel gewoontjes.
    Veel plezier nog!

Liefs femke

• 28 Maart 2008 - 06:33

Maryke Vermeulen:

Hallo.

Just whant to say how much I enjoy patying with you girls. It's always fun.

• 28 Maart 2008 - 11:02

Guusje-bart:

hoi dames
    zo aan de foto,s te zien gaat het daar nog steeds supper met jullie.
    volgens de krant[weerbericht] hebben jullie ook geen klagen over het weer daar. ben ik wel een beetje jaloers op.
    geniet samen van al het moois daar groetjes bart-guusje

• 28 Maart 2008 - 16:23

Lindi:

I won't let you go back to Holland. No way!! too much fun

Love
    Lindi

• 28 Maart 2008 - 18:53

Willem:

zozo goed op stap, niet vergeten dat er ook nog wel eens gewerkt moet worden:D

veel plezier daar nog

kusje van jullie ex klasgenoot

• 29 Maart 2008 - 18:10

Mariska:

Hoi Christel en Lieke,

Hard aan het werk dus!
    Maar het ziet er weer gezellig uit!
    Veel plezier nog!

Groetjes Mariska

• 30 Maart 2008 - 16:01

Michelle Brok:

He Dames,
    Leuke foto's weer. leuke knul hangt er op je rug chris, neem die ook maar mee, schilder ik hem wel over ;)
    Trouwens nog bedankt voor je sms op mn verjaardag, echt super attent van je.
    Vandaag de laatste wedstrijd gespeeld, dik gewonnen maar t was niet leuk, de scheids liet alles toe dus dan heb je wel een idee hoe t weer ging tegen 'de Beuk'. Afscheid genomen van Ad en de komende 2 weken ff geen training of wedstrijden.
    Veel plezier nog dames, later!
    groetjes Michelle

• 30 Maart 2008 - 21:35

Suzanne:

Wat moeten jullie afkicken als jullie straks terug zijn !! Het is hier echt geen goed weer. Jullie pap en mam vandaag in Oss geweest. Geniet nog, doei

• 01 April 2008 - 06:25

Marian, Jack En Kids:

Hallo stelltje Zuid afrikanen, of hebben jullie nog geen paspoort van Zuid Afrika?? Maar zonder gekheid, ziet er nog steeds allemaal leuk uit en jullie gaan het nog missen als jullie terug zijn. Kortom, zolang je kunt genieten.....
    Christel ik weet niet of je dit berichtje vandaag of morgen misschien al leest, maar alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een leuke dag en geweldig feest van.

Groetjes uit een, op dit moment, zonnig Waalwijk.

Marian, Jack en de kids.

• 01 April 2008 - 09:48

Hoi Christel en Lieke

Als wij het goed begrepen hebben, zijn jullie weer terug in het hotel. Wij hopen dat jullie het goed naar jullie zin hebben gehad, op jullie tweede vakantie. Laat maar vlug weer wat foto's zien, en laat ons maar weer van jullie verhalen genieten.
    Hier gaat alles zo zijn gangetje.

• 01 April 2008 - 10:07

Gonnie:

Hey Girls
    hoe was jullie mini vakantie?? dit keer geen botsing ;) ik kijk alweer uit naar jullie foto's en verhalen!!
    kusjes

• 02 April 2008 - 14:52

Gerard En Ria:

Christel heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Het zal wel wennen zijn om daar dat feestje te vieren maar we gaan er van uit dat dat wel goed komt als je weer thuis bent.
    En Lieke we zijn aan het aftellen

Groejes en XXXjes

• 03 April 2008 - 07:28

Bart-guusje:

hoi Christel
    allereerst gefeliciteerd met je verjaardag kunnen helaas vandaag niet komen drinken vanavond wel een borrel op jou.
    groetjes bart-guusje

• 03 April 2008 - 10:21

Joke En Jan:

hallo christel

meis ik wil je op deze manier ook nog van hartelijk feliciteren met je verjaardag maak er een fijne dag van
    liefs van ons

• 03 April 2008 - 13:14

Hoi Christel

Van Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. We zullen er hier wel eentje op je gezondheid pakken. Jammer dat de kaart nog niet aan is gekomen. Maar ik hoorde dat ze er in Stellenbosch een spetterend feestje voor je van maken.
    Heel veel plezier en geniet er maar van, voor je weet is het voorbij.

• 03 April 2008 - 16:31

Ome Rene:

hoi dames

even een berichtje uit het zonnige waalwijk ( 35 graden )
    cristel van harte gefeliciteerd met je 24 lentes !!!
    we hopen dat je er een leuke dag van maakt daar.
    wij hier hebben besloten op jou kosten alvast een feestje te geven , de rekening krijg je wel bij thuiskomst, aangezien je daar drie maanden hard hebt gewerkt zal dit geen probleem zijn !

veel liefs en groetjes ome rene en tante frieda ha ha en dikke kus van talk too the hand xxx dat is ze nog niet vergeten !

• 03 April 2008 - 17:00

Joyce:

heeeeej Chris,

van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    en ik heb al wel gehoord dat je al goed bent verwent daar in afrika!
    maak er verder nog een leuke dag van!

xxx joyce