Lieke's laatste week... - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Lieke en Christel - WaarBenJij.nu Lieke's laatste week... - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Lieke en Christel - WaarBenJij.nu

Lieke's laatste week...

Door: Christel en Lieke

Blijf op de hoogte en volg Lieke en Christel

15 April 2008 | Zuid-Afrika, Stellenbosch

Hallo Allemaal!!!

Zoals jullie weten zijn de laatste dagen voor Lieke geteld (in Zuid-Afrika dan...)

De afgelopen dagen hebben we daarom extra veel leuke dingen gedaan.
Om te beginnen waren we toe aan een nieuwe look en zijn we dus naar de Kapper geweest... En nee... we hebben geen afro kapsel ;)
Christel heeft haar haren weer donker laten verven en Lieke heeft paarse strepen.
Met deze nieuwe look hebben we weer de dagelijkse dingen gedaan: zoals winkelen, bioscoop, stappen en eten. (werken hoefden we niet zo veel, want er waren weinig gasten...)
Ook hebben we een dagje strand gedaan met Maryke, dit was heel leuk alleen een beetje jammer van de blauwe plekken en schaafwonden die we hieraan over hebben gehouden... Er waren namelijk erg hoge golven.
Verder zijn we naar een marktje geweest en hebben we watervallen beazocht.

Vandaag hebben we Lindi's verjaardag gevierd.
En als verassing heel de keuken versierd en gezamelijk ontbeten.

Morgen is Lieke's laatste dag hier en dan gaan we een wijntasting doen en hebben later op de dag een afscheidsborrel!!!

En dan moet Christel haar laatste 2,5 week alleen zien door te komen, maar dat komt helemaal goed!!!

Lieke kan iniedergeval vanaf donderdag al terugkijken op 3 SUPERMAANDEN in Zuid-Afrika!!!
Het was echt geweldig!!!

Nu gaan we lekker even op de bank hangen en een film kijken onder het genot van een glaasje Amarula en een zakje Beef chips...

Heel veel liefs van ons
uit Stellenbosch!!

xxx

• 15 April 2008 - 18:52

Nieske:

Hoi Lieke en Christel,

Leuk jullie nieuws nog te lezen voor Lieke naar huis komt! Lieke een hele goede terug reis en geniet ook van je thuiskomst! Christel jij super veel plezier nog de laatste weken maar dat komt zeker goed!
    Spreek je snel lieke!
    Kus Nieske

• 15 April 2008 - 19:00

Caroline:

Lieke goede terugreis naar Nederland. Volgens mij gaan ze jou daar hartstikke missen. Maar je hebt een keileuke tijd gehad daar, dat kun je wel aan jullie verslagjes lezen.
    groetjes, Caroline

• 15 April 2008 - 19:31

Ronnie:

Ey Dames

nog één dag en dan verlaat Jut Jul. Ik vind het wel een beetje zielig voor Jul hoor....!!!
    Chris jij nog heel veel plezier!! En Lieke jij een hele goede terugreis! Tot op Schiphol!!

xxxx Ronnie

• 15 April 2008 - 19:51

Joyce:

Heej girls!!!

Wat fijn dat jullie nog leuke dingen hebben gedaan de laatste week samen!!!
    Christel nog heel veel plezier komende 2 1/2 week.

Lieke een hele goeie reis terug en tot snel!!!!!

liefs xxx joyce

• 15 April 2008 - 20:18

Mario En Jose:

Hoi Lieke

Nog een keertje een hele goede terugreis en Christel maak er nog wat van de laatste weken.

Groetjes Mario en Jose

• 15 April 2008 - 20:27

Nellie:

Hallo dames

Het zijn weer mooie foto's die jullie hebben staan.
    Jammer dat Lieke naar huis gaat maar ja aan alles komt een eind.
    Lieke een super fijne veilige vlucht morgen.
    Niet huilen als je naar huis gaat Christel komt over een paar weekjes ook weer.
    Chrisje jij nog veel plezier daar en als je Lieke erg mist roep maar komen wij naar je toe hahahahah.

Meis nogmaals een fijne vlucht en tot in Holland een keer.
    Dikke kus voor jullie saampjes.

Nellie en Tiny

• 16 April 2008 - 07:50

Gonnie:

Hey girls!
    Jaja nog maar 1 nachtje slapen en Lieke is weer thuis..! (dan kun je weer eens echt werken.. ;))
    Chris nog heel veel plezier daar 2,5 week, en als je terug bent gaan we weer allemaal leuke dingen doen!! (zoals je al beschreef op mijn hyves..)
    xxxx

• 16 April 2008 - 09:29

Nynke:

hey lieke! ik dacht ik kijk nog ff een keer op je site, blijkt dat je al bijna in het vliegtuig zit! nou tot snel dan! doei!!gr. nynke

• 16 April 2008 - 10:32

Kirsten:

Heey Chica's!!
    Wat is dat snel gegaan zeg... volgens mij hebben jullie het echt geweldig (gehad) daar.. zo ziet het er iig uit op de foto's en blijkt ook wel uit de verhalen! :D
    Zal wel weer flink afkicken zijn in NL wat dat betreft!
    Nou Christel nog heel veel plezier en Liek een goede reis terug!!
    Ciaoo!! XX

• 16 April 2008 - 18:44

Ad , Rita Coppelmans:

Hoi Christel,

Op de valreep nog een berichtje van ons. We hebben natuurlijk via je vader vanalles gehoord (en ja ook op het werk af en toe) meegekeken op je site. Zo te zien gaat het prima met je en geniet je van je belevenissen. Wat gaan 3 maanden snel he? Nog even en je bent weer thuis, dan moet je het doen met alle mooie foto's en herinneringen. Jullie hebben het toch maar gedurft.

Nu nog even zonder je vriendin, maar volgens de foto's heb je veel mensen om je heen waar je mee werkt en plezier mee maakt. Geniet nog er nog maar van! (En vooral van de temperatuur, want hier vriest het s nachts nog). Wie weet komt er ooit nog wel eens een kans zoiets te doen.

Een nichtje van Ad zit ergens in Amerika en heeft ook zo'n site, ik geloof dat die een jaar wegblijft als au pair. Die heb ik gister ook maar eens een berichtje gestuurd.

Groetjes Ad en Rita.

• 16 April 2008 - 21:42

Theo:

Leuk dat je weer terug aan 't komen bent. Wij kijken al weer uit naar een lekker gloeiend hete cappucino!

The cappucinobende

• 20 April 2008 - 15:26

Peter En Marianne :

Hoi,Christel,zo te zien de tijd van je leven en nog geen heimwee?Het ziet er allemaal erg leuk uit,vooral de kamer die je niet kreeg?Toch nog heel wat luxer dan een bajesbed,niewaar?Heel veel plezier,groetjes en een goede terugreis.houdoe warP.S.Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!Er staat trouwens een heel leuke tropische tent bij jullie in de tuin.
    Peter en Marianne van nummertje 16

• 20 April 2008 - 16:33

Joke:

nu meis ik hoop dat je die twee weken alleen door komt
    maar ik denk jou kennende komt het wel goed
    liefs uit hank

• 21 April 2008 - 20:53

Papa En Mama:

Hoi Christel

Hoe gaat het daar zo zonder Lieke?? Fijn dat je de verjaardags kaarten nog hebt gekregen. Hebben er wel lang over gedaan hoor, een maand. Hier gaat het weer ook wat beter worden, beetje warmer. Nog heel veel plezier voor de laatste dagen.

Groetjes uit Waalwijk

• 22 April 2008 - 08:29

Oma Van Der Pennen:

Hoi Christel

Ik maak maar weer gebruik van de computer van je moeder. Hoe is het daar zo zonder Lieke? Je gaat nu zelf ook aftellen. Maak er nog maar mooie dagen van, en tot ziens weer in Waalwijk.

Groetjes van Oma

• 22 April 2008 - 08:53

Wendy:

Hey Chris..

Hoe is het daar? Hier begint het weer eindelijk wat mooier te worden!!

Voor jou beginnen de laatste dagen ook aardig te komen, 7 mei alweer terug in Nederland!!

Hoorde van ons ma dat je daar nog gewoon op internet kan, dus hier nog even een krabbel..

Geniet van die laatste twee weken, zijn ook weer zo voorbij..

Spreek je nog (als we elkaar te pakken krijgen via de telefoon iig)..

Groetjes wendy

• 22 April 2008 - 09:30

Bart-guusje:

hoi Christel
    hoorde van je moeder dat Lieke weer thuis was. Ook voor jou gaat het nu al aardig korten.Maak er nog wat leuks van.
    Laatste foto,s van jullie samen zien er gezellig uit.
    groetjes guusje-bart

• 22 April 2008 - 13:28

Roger:

Heey Christel,

Nog twee weken en dan ben je er weer! Heb je het nog steeds naar je zin, ook al is Lieke weg? Vast wel, want het ziet er daar gezellig uit!

Wij tellen met je mee af tot 6 mei!

Groeten,

Roger

• 26 April 2008 - 06:50

Mama:

Hoi Christel

Alles goed daar ik hoorde van papa die je aan de telefoon had, je het nog erg naar je zin hebt. Maar het begint nu toch wel een beetje op het einde te lopen. Geniet nog van de laatste dagen en maak nog veel plezier.

Groetjes Mama

• 26 April 2008 - 07:13

Ré En Carla :

Hoi Christel, het begint nu echt weer te korten hé.
    Een goede reis terug en bedankt voor alle leuk dingen die we hebben mogen lezen en zien van je mooie avontuur.
    Ré en carla