Laatste bericht uit Afrika - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Lieke en Christel - WaarBenJij.nu Laatste bericht uit Afrika - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Lieke en Christel - WaarBenJij.nu

Laatste bericht uit Afrika

Door: Christel

Blijf op de hoogte en volg Lieke en Christel

04 Mei 2008 | Zuid-Afrika, Stellenbosch

Hallo Allemaal,

Zoals de titel al zegt zal dit helaas het laatste bericht zijn vanuit Afrika... De 3 maanden zijn supersnel gegaan en ook voor mij is het avontuur bijna ten einde.

Vanochtend heb ik voor de laatste keer ontbijtdienst gedraaid. Ben nu officieel afgewerkt. De afgelopen dagen heb ik vooral veel leuke dingen gedaan. Bioscoop, lunchen en shoppen met Maryke, ontbijtje in de stad met Lindi en gisteren ben ik samen met Anna en Estelle op pad geweest. Na een lekkere lunch zijn we naar een poolcafe gegaan. Daar hebben we wat gedronken en pool gespeeld.
En natuurlijk moest er deze week ook gewerkt worden ;)

Morgen voor de laatste keer de stad in met Maryke en dinsdag zal ik weer terugvliegen richting Nederland. Om 7 uur vertrekt mijn vliegtuig vanuit kaapstad en dan zal ik woensdag rond 10.30 aankomen op Schiphol. Iedereen die foto's/video wil zien of benieuwd is na alle verhalen uit Afrika is dan natuurlijk welkom om langs te komen.

Ik kan hier al een beetje wennen aan het Nederlandse klimaat. Het heeft namelijk al de hele ochtend geregend hier.

Bedankt voor al jullie berichtjes en tot in Nederland!!!


Heel veel groetjes,

xxx Christel

  • 04 Mei 2008 - 11:01

    Joyce:

    hoihoi,

    Ik vond alle berichtjes en foto's echt onwijs leuk om te zien en te lezen.
    Maar ja aan alles komt een eind.
    Ik wil je nog een paar hele leuke dagen toewensen en alvast een hele goie vlucht!

    en dan zie ik je woensdagavond, kom na het werk zeker even langs!!!

    liefs xxxx joyce

  • 04 Mei 2008 - 11:03

    Hoi Christel:

    Goh wat jammer dat het erop zit he? Elke keer als ik de naam Anna hoor of een foto zie dan gaat mijn hart open. Mike en ik hebben haar echt in ons hart gesloten. Mag je haar best zeggen hoor. Doe haar maar onze hele hartelijke groeten. Wij hopen haar zeker weer 'ns te zien.
    Wil je Lieke, Marion en Joep ook de hartelijke groeten doen.
    Het was leuk om jullie op de website te kunnen volgen.

    Mike en ik wensen jou en Lieke het allerbeste voor de toekomst.

    Vriendelijke groet,
    Mike en Joke

  • 04 Mei 2008 - 11:49

    Nellie:

    Hoi Chrisje

    Ik ben blij als ik je weer zie maar ik snap wel dat jij er graag had willen blijven daar.
    Je hoeft niet hard te wennen hoor het is lekker weer hier 24 graden als jij er bent.
    Tuurlijk komen we langs wil je echt wel weer zien.
    Misschien wint RKC vandaag met 2-0 wel dan moeten ze Woensdag spelen.
    Leuke foto's heb je weer staan.
    Heb het altijd erg leuk gevonden dat je zulke leuke stukjes schreef met mooie foto;s erbij.
    We zitten hier nu buiten Anouk haar verjaardag te vieren en het is nog warm ook.
    Jammer dat je er net niet bij kan zijn maar oke Anouk ziet je Woensdag ook weer.
    Meis geniet nog van je laatste paar dagen.
    Hele fijne vlucht voor jou en tot in Holland.

    Dikke kus Nellie en Tiny


  • 04 Mei 2008 - 12:12

    Ronnie:

    Ey Chris goeie reis hè!!!

    tot snel!

  • 04 Mei 2008 - 16:14

    Mario Caroline Anouk:

    Hoi Christel,
    Wij zijn blij dat je weer naar huis komt en deze ervaring neemt niemand je meer af. Het is hier komende week lekker weer dus je kunt langzaam wennen aan de nederlandse temperatuur.
    Tot van de week, gezellig !

  • 04 Mei 2008 - 16:35

    Papa En Mama:

    Hoi Christel

    2-0 voor RKC we gaan een kaartje voor je halen. Dan kun je woensdag mee. Geniet nog maar van de laatste dag daar. Bel je morgen nog even.

    Groetjes uit een zonnig Waalwijk

  • 05 Mei 2008 - 09:47

    Gonnie:

    hey chris!! en alvast een goede reis en tot snel!!
    xxxx Gonnie

  • 05 Mei 2008 - 11:29

    Emma:

    Hey Christel,

    Ja... ook hier komt er een eind aan!
    Je hebt een hele mooie tijd daar in Zuid - Afrika, dat kunnen ze idd niet meer van je afpakken..
    Een hele goede reis terug naar Nederland (het is hier prachtig weer)en tot snel.

    Lieve groetjes,
    Emma

  • 05 Mei 2008 - 15:09

    Roger:

    Heey Christel,

    Nog even en je bent weer in Waalwijk! Alvast een fijne vliegreis en dan kunnen we de verhalen van je zelf horen. Super dat we jullie foto's en verhalen hebben kunnen zien op deze site!

    Groeten,

    Roger

  • 05 Mei 2008 - 15:34

    Bettie De Vos:

    Hallo Krystlle,
    Nou, beter laat dan nooit. Het zit er al weer op. Wat gaat dat toch snel he? Nou meid hier vanaf het Nationaal Spaarfond, een goede reis en kom gezond weer thuis.
    Dikke kus van Monique en Bettie

  • 05 Mei 2008 - 17:07

    Lieke:

    hey Christel...
    Morgen zit het er voor jou ook al weer op...
    We hebben iniedergeval super leuke herinneringen waar we nog vaak over na kunnen praten!!!
    Ik wens je een hele goede vlucht morgen!!!
    Zie je snel weer!
    xxx lieke

  • 05 Mei 2008 - 20:44

    Mariska:

    Hoi Christel,

    Ik wens je op de valreep nog een goede terugreis en see you soon!

    Groetjes,
    Mariska

  • 08 Mei 2008 - 09:35

    African Valley Staff:

    Hallo daar,
    Even vanuit een zonnig Sellenbosch de laatste reactie:
    Estelle: There is always space in my heart, please come back!
    Anna: ek het baie hartseer. I miss you.
    Hariet: Sorry i missed your farewell party. I had a great time with you.
    Joseph: Yeboo!
    Lindi: Happy Birthday Lieke! And I miss you both very much! Love you.
    Ann: julle moet gauw gauw terugkom! Miss you alle twee.
    Wiliam: You are in my heart forever and also Walleed's. I hope to see you back again. Love.

    Nou, dit was het dan. In plaats van een berichtje uit Nederland, nu een berichtje uit Zuid Afrika.
    Er wordt nog steeds druk gepraat over jullie! Ze hopen allemaal dat jullie terugkomen.
    Ook voor Joep en mij was het een hele fijne ervaring. Het geeft altijd extra leven in de brouwerij en dat zullen we missen!
    Heel veel liefs en tot in Nederland.
    Marion en Joep

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Stellenbosch

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Mei 2008

Laatste bericht uit Afrika

27 April 2008

Wine, cheese and Rugby

15 April 2008

Lieke's laatste week...

05 April 2008

Verjaardagsfeest

24 Maart 2008

Update vanuit Afrika!!!
Lieke en Christel

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 908
Totaal aantal bezoekers 13306

Voorgaande reizen:

18 Januari 2008 - 19 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: