Verjaardagsfeest - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Lieke en Christel - WaarBenJij.nu Verjaardagsfeest - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Lieke en Christel - WaarBenJij.nu

Verjaardagsfeest

Door: Christel en Lieke

Blijf op de hoogte en volg Lieke en Christel

05 April 2008 | Zuid-Afrika, Stellenbosch

Donderdag was het dan zo ver, mijn 24stige verjaardag!!! Deze verjaardag zou gevierd worden zonder mijn familie en vrienden (op lieke na natuurlijk).

De ochtend begon goed. Nadat ik wakker werd, en de badkamer wilde bezoeken stoorde ik lieke bij haar bezigheden voor de versiering. Met een poster van hartelijk gefeliciteerd in haar handen begroette ik haar die ochtend. Het eerste wat lieke toen zei: F#CK.... Na een korte stilte werd dit vervolgd door de slappe lach. Gelukkig vatte ze dit luchtig op en ging daarna vrolijk verder met de ballonnen. (tja... dat kan natuurlijk alleen ons overkomen :))

Met een smoesje stuurde lieke me terug naar me kamer. Ze was natuurlijk moe en wilde verder slapen. Omdat het 7 uur s'ochtends was vond ik dit niet zo heel gek. Ik ging dus ook maar terug naar bed.

Eindelijk weer in slaap gevallen, werd ik gewekt door het gezang van lieke en onze collega's. En er zong zelfs iemand uit Nederland mee (toch handig die mobiels met speaker):..... GONNIE!!! Zij werd speciaal wakker gebeld om deel te nemen aan het gezang. Na dit gebeuren, en de leuke kadootjes van de staf kwam Maryke met een briljant idee. Het zwembad!! Ze hebben me toen met zn allen in het zwembad gegooid.

Na me omgekleed te hebben, en mijn ontbijt te hebben gegeten, heb ik de superleuke kadoos gekregen van lieke en Gonnie! Vervolgens gingen Lieke, Maryke en ik picknicken. En als je gaat picknicken ga je natuurlijk ook cheeta’s aaien ;)... Zo doen ze dat hier in Afrika.

Terug gekomen bij het hotel kwam de volgende verassing. Een braai, Afrikaans voor BBQ, georganiseerd door Chantell en Gideon (eigenaren van het restaurant). Lieke die ook in het complot heeft dit de hele dag voor haar gehouden. Bij een braai moet natuurlijk gedanst en gedronken worden. Dit werd dan ook gedaan. Iedereen van het personeel was aanwezig. De muziek werd verzorgd door aanstormend talent: DJ Lieke. Vanaf 17 april ook in te huren in Nederland. Favoriet van deze DJ waren de kabouter Plop song en de Macarena. Na een korte training zijn deze dansen ook uitgevoerd in Stellenbosch.

De dag was echt super. Ik had nooit verwacht dat het zo leuk zou zijn. En dankzij lieke, alle voorbereidingen die zij heeft gedaan was de dag PERFECT!!!

Ten slotte wil ik iedereen bedanken voor de vele felicitaties, via kaarten, e-mails, telefoon, sms, onze website en hyves!!

Heel veel kusjes Christel en natuurlijk ook van lieke!!!!!!

  • 05 April 2008 - 10:57

    Papa En Mama:

    Hoi Christel en Lieke

    Ik zie het wel, een heel leuk feestje alleen er was een ding.
    Wij waren er niet. Hier was het maar erg stil en raar zo op 3 april.
    Nog heel veel plezier, en is de kaart al aan gekomen?

    Groetjes uit een heel nat Waawijk

  • 05 April 2008 - 11:28

    Nieske:

    Hoi Lieke en Christel,

    Nog gefeliciteerd met je verjaardag Christel!!! Zo te lezen heb je een super leuke dag gehad. Lieke ik hoorde van Ronnie (jou Ronnie ;-)) dat het nog maar 2 weekjes is. Wat gaat de tijd toch snel. Zeker voor jullie denk ik.
    geniet nog van de laatste 2 weken en ik spreek je snel als je weer terug bent! Je bent vast en zeker al een stuk bruiner dan ik... ;-)

    kus Nieske

  • 05 April 2008 - 11:40

    Nellie:

    Hee dames wat een leuk verslag weer van jullie.
    Ik lees wel dat je een super gezellige verjaardag hebt gehad Chrisje.
    Leuk hoor zo ver van huis en toch heel gezellig geweest.
    Jammer dat onze kaarten er nog zien zijn maar we hebben geHyaved gemaild gebeld dus je hebt toch wat van ons gehoord.

    Ik ga je nu wel missen hoor je bent al zo lang weg.
    Niet dat ik je hier elke week zag maar nu helemaal niet he.

    Nog een fijn naverjaardag en nogmaals gefeliciteerd met je 24ste verjaardag.

    Dikke kus ook voor Lieke.

    Liefs Nellie en tiny

  • 05 April 2008 - 12:25

    Joyce:

    heeej Chris en lieke,

    Zo te zien heb je echt een hele leuke verjaardag gehad!!! Ziet er allemaal hartstikke gezellig uit in ieder geval!
    Nou en bij thuiskomst dan nog maar eens overdoen hier met je familie en je andere vriendinnen ;-)

    maak er nog 2 gezellig weken van samen met Lieke!!!!

    kusjes en tot snel!!!!

  • 05 April 2008 - 14:45

    Emma Pulles:

    Hey Christel en Lieke,

    Wat gezellig ontbijt op bed met je verjaardag!...
    Ze hebben je goed verwent,maar dat mag ook wel.....
    Ik hoop dat jullie nog een fijne tijd hebben daar.

    Lieve groetjes,
    Emma

  • 05 April 2008 - 17:07

    Joke:

    nu meis ik ik maar denken die mis ons nu ze verjaard nu mooi niet dat is hier duidelijk te merken
    maar je hebt gelijk hoor
    en ik ben blij dat ik de kaart veel te vroeg heb weggedaan heb je die toch mooi binnen 'liefs voor jullie van uit hank

  • 06 April 2008 - 08:11

    Meike:

    Wat een leuk verhaaltje!! en hele leuke foto's! christel nog gefeliciteerd,volgens mij had ik dat nog niet gedaan.. haha lieke als jullie terug zijn.. kan je meteen op ons feest komen draaien.. wat is je tarief?

    nog maar 2 weekjes! whoehoee!!!:D

    Liefs kus!

    ps. liek leer je mij straks net zo dansen als hun daar? ;)

  • 07 April 2008 - 16:56

    Rudy:

    Heey..

    Zo te zien heb je dus een prima verjaardag gehad. Ontbijt op bed is mij hier nog nooit overkomen. Mooi dat Lieke dat allemaal heeft geregeld. Weer eens wat anders op een verjaardag... cheetah's aaien..;) Is de vakantie trouwens al afgelopen? Geen verslagje daarover of kunnen we dat nog verwachten? Nou veel plezier daar nog!!

    xx Rudy

  • 08 April 2008 - 14:27

    Mariska:

    Hallo dames

    Kei leuk om jullie verslag weer te lezen!
    Zijn we weer een beetje op de hoogte he.
    Nou Lieke voor jou zit het er bijna op,de laatste loodjes.Geniet er nog ff van en tot over 1 1/2 week.
    Alvast een goede vliegreis!!

    Groetjezzzzz
    Liefs Mariska en de rest van de engeltjes

  • 08 April 2008 - 17:36

    Oma Van Der Pennen:

    Hoi Christel en Lieke

    Gebruik even julie ma haar computer. Hoe is het allemaal daar? Hoorde dat jullie het erg leuk vinden als mensen hier een berichtje op zetten, dus bij deze. Hier is alles goed. Nog heel veel plezier

    Groetjes Oma

  • 09 April 2008 - 08:51

    Roger:

    Een super geslaagd feestje is het zo te lezen en te zien geworden!!! Nog een fijne week samen met Lieke in Zuid-Afrika!

  • 09 April 2008 - 11:03

    Ronnie:

    Ey dames zo te zien was het feestje goed geslaagd!! Geniet nog maar goed van afrika want het loopt al weer bijna op z'n einde! Ik bel van de week nog wel ff!!

    doeidoei xxx!!

  • 09 April 2008 - 17:16

    Guusje-bart:

    hoi dames
    leuk feestje gehad Christel zie ik wel.
    Lieke voor jou zit het er bijna op daar wat zal je hier weer moeten wennen.
    Mooie foto,s Geniet nog samen van jullie vakantie[en werk niet te vergeten]
    groetjes guusje-bart

  • 10 April 2008 - 13:31

    Irma Van Hulten:

    Hallo Lieke,

    Op het nippertje van jouw reis, heb ik je website nog bekeken; jullie pap verteld altijd vol trots over jullie en had het adres opgeschreven.Zo te zien hebben jullie het super gehad! Hier nu ook mooi weer, dus misschien is de overgang volgende week niet zo groot en ga je gewoon alleen terras lopen :-)

    Geniet nog van de laatse dagen, goede vlucht en tot ziens bij de Arcade.

  • 11 April 2008 - 16:51

    Joke :

    hallo meiden
    geniet er nog ff van want voor lieke is het bijna gedaan
    wij hebben hier nu ook best lekker weer
    gr weer uit hank

  • 11 April 2008 - 21:15

    De Twee "smoskes":

    Hoi Lieke Fijn dat je weer naar huis komt, Hopenlijk een goede reis terug met een tas vol ervaringen. groetjes en tot ziens bij Arcade

  • 13 April 2008 - 10:20

    Carl Kimpel:

    hoi Lieke
    begreep van je zus dat het r weer bijna op zit voor jullie. kom zelf woensdag naar zuid afrika voor 12 dagen. maar geloof dat ik jullie net ga missen. wel jammer anders kon ik je nog mooi mijn appartement in starnd laten zien. ik ga er van uit dat je een geweldige tijd in zuid afrika hebt gehad en dat je er zeker nog een keer naar trug wilt. ga er zelf ook maar weer eens 12 dagen lekker van genieten nu het er nog mooi weer is.
    ik zie je denk ik pas weer in nederland maar mocht je nog tijd hebben daar ik ben donderdag de hele dag in en rond strand en je bent altijd welkom om langs te komen. groetje van de buurman uit drunen, Carl.

  • 15 April 2008 - 11:38

    Mario En Jose:

    Hoi Lieke

    We weten niet wanneer je precies weer naar huis gaat, maar we willen je een goede terugreis wensen. Jammer voor Christel dat je naar huis gaat. En voor Christel maak er nog wat van de laatste drie weken.

    Groetjes Mario en Jose

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Stellenbosch

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Mei 2008

Laatste bericht uit Afrika

27 April 2008

Wine, cheese and Rugby

15 April 2008

Lieke's laatste week...

05 April 2008

Verjaardagsfeest

24 Maart 2008

Update vanuit Afrika!!!
Lieke en Christel

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 13305

Voorgaande reizen:

18 Januari 2008 - 19 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: