Wine, cheese and Rugby - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Lieke en Christel - WaarBenJij.nu Wine, cheese and Rugby - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Lieke en Christel - WaarBenJij.nu

Wine, cheese and Rugby

Door: Christel

Blijf op de hoogte en volg Lieke en Christel

27 April 2008 | Zuid-Afrika, Stellenbosch

Hallo Allemaal,

Lieke is inmiddels al weer bijna anderhalve week in Nederland. In het begin was het natuurlijk wel wennen. We zagen elkaar bijna 24 uur per dag... en zelfs op de wc kwamen we elkaar tegen :).

Maar echt tijd om me alleen te voelen is er niet geweest. Iedereen is super aardig en ik vermaak me goed. Naast werken ben ik een paar keer naar de bioscoop en de stad geweest.

Gisteren ben ik samen met Maryke naar een kaas en wijn festival geweest. Dit is een vierdaags festival in de buurt van stellenbosch. De naam zegt het al, onbeperkt kaas en wijn. Nadat we een glas hadden aangeschaft konden we langs de kraampjes om de verschillende wijnen te proeven.

Na vele glazen wijn en kaas naar binnen gewerkt te hebben zijn we naar een cafe in Stellenbosch gegaan en hebben daar Rugby gekeken. Rugby is hier net zo populair als voetbal in Nederland. Dus toen ook nog de regionale ploeg gewonnen had, was de dag helemaal compleet!

En lieke, iedereen mist je hier en de groetjes van iedereen!

Heel veel groetjes,

xxx Christel

• 27 April 2008 - 15:23

Nellie:

Hoi Chrisje

Leuke foto's heb je weer gemaakt.
    Gezellig dat je je niet alleen voelt en ze allemaal zo aardig zijn om jou mee naar toe te nemen overal.
    Geniet nog maar even van je laatste anderhalve week je bent zo thuis nu.
    Meis heel veel plezier nog voor je doe nog even de laatste dingen die je graag wil doen.
    Straks kan het allemaal niet meer.

Dikke kus voor jou Nellie en Tiny

• 27 April 2008 - 18:13

Emma:

Hey Christel,

Ik zie wel dat je je eigen goed vermaakt,daar! Nog even en dan ben je weer terug in Nederland.... dus geniet nog maar lekker!

Lieve groetjes,
    Emma

• 27 April 2008 - 18:45

Wendy:

Hey Chris..

Leuke foto's... Voor jou zit het er ook al weer bijna op, zal best snel gegaan zijn.. Ik ben nu iig 7 mei zeker vrij, dus kom jou gezellig mee ophalen!!!!

Liefs

• 28 April 2008 - 13:31

Joke:

hallo chrisel
    ja meis de tijd gaat snel he nog ff en je bent weer hier in dat koude kikkerland
    fijn dat je nu lieke er niet meer is het je toch nog goed bevalt
    en zo tante nel schrijft doe nog ff wat je graag zou willen doen
    want voor je het weet gaat het niet meer
    liefs van uit hank

• 28 April 2008 - 13:32

Joke:

oeps de t vergeten

• 28 April 2008 - 13:33

René:

Hoi Christel,

Hoe is het nou nog steeds geen lekkere zuid-afrikaan aan de haak geslagen?
    Of worden deze ervaringen buiten de boeken gehouden, en worden we over een weekje of zo blij verrast met een feestje ?

In ieder geval geniet er nog maar even van en tot zo in ons kleine koude kikkerlandje.

René Frieda en Evy

• 28 April 2008 - 14:50

Joyce:

heej meis,

leuk verhaal weer om te lezen.
    de foto's zien er ook weer gezellig uit!
    gelukkig vermaak je je nog prima zo zonder lieke...

geniet er nog maar even van want voor je het weet zit je hier weer in de regen...

liefs xxx joyce

• 28 April 2008 - 15:32

Bart-guusje:

hoi Christel
    voor jou zit het er daar al weer bijna op.
    Hoe vond je de Zuid-Afrikaanse wijn?
    Kreeg je ook van die volle glazen?
    ben reuze benieuwd naar je verhalen en verdere foto,s.
    werk ze nog en tot gauw.
    groetjes guusje-bart

• 28 April 2008 - 16:35

Lieke:

Hey Chris,
    Ik hoor het wel... je mist mij helemaal niet....
    Leuk dat je je nog zo goed vermaakt daar!!!
    Ik ben al weer helemaal gewend hier in Nl, dat gaat echt snel...
    Doe iedereen de groetjes daar, en nog heel veel plezier!!!
    Tot snel!!!
    xxx lieke

• 28 April 2008 - 17:29

Papa En Mama:

Hoi Christel

Geniet er nog maar eventjes van, want je uitstapje zit er bijna op!! Heel veel plezier nog en doe de groetjes aan Maryke en de rest.

• 29 April 2008 - 08:33

Gonnie:

Hey Chris
    fijn om te horen dat je je goed vermaakt daar.. Nog maar een weekje en je bent weer terug! we gaan volgend weekend gezellig stappen he want dat wordt wel weer eens tijd..!!

• 29 April 2008 - 09:33

Rudy:

Hee Christel..

Laatste daagjes daar nu.. Maar zo te zien ook nog van elke dag aan het genieten. Helaas moet je koninginnedag ed hier wel missen, maar dat zul je daar nog wel ruimschoots goedmaken! Veel plezier nog in je laatste week!

xx Rudy

• 29 April 2008 - 14:59

Roger:

Heey Christel,

Nog een week en dan ben je weer thuis. De drie maanden zullen vast snel voor je gegaan zijn, met het werk en al je uitstapjes daar. Maar je hebt nu nog een week tegoed, waarin je nog veel kunt beleven in Zuid-Afrika!

Tot gauw in Waalwijk!

• 03 Mei 2008 - 09:40